Livets Motgångar!!

I min vänkrets så finns det två människor som jag är stora idoler av, två människor som åkt ut för motgånger..

Den ena har åkt ut för så mkt motgånger av den absolut värsta sort, som man inte ens önskar sin fiende och henne önskar jag bara att hon får ett otroligt lyckligt liv, för hon e den starkaste människan jag vet och jag ser dt som en ära att känna henne.. 

Den andra som jag tänkt berätta om är en tjej som spelar fotboll och den 27 september, 2008, 15 min kvar av matchen, hemma mot rödsle så åker hon ut för en svår knäskada, hon jobbar stenhårt i gymmet och kommer tillbaka till höst säsongen 2009, men på EXAKT samma datum ett år senare så åker hon ut för en likadan knäskada i samma knä..

Alltså en knäskada hade knäckt vem som helst, men att råka ut för en likadan exakt ett år senare hade knäckt alla..
Men hon har jobbat sjukt hårt och jag e riktigt stolt över henne och hon borde vara nåt otroligt stolt över henne sj, för denna veckan har hon börjat få träna med fotboll igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0