Världens bästa onsdag :D

Jävlar vad jag längtar bara 6 timmar och 20 min kvar nu :D
Minns min första och hittils enda KENT konsert, dt var hittils min bästa dag i hela mitt liv och dt finns bara en person jag vill tacka, men eftersom jag inte gillar henne på något sätt idag så skiter jag i dt...





Jag tror nog att jag känner världens vackraste människor, både insidan och utsidan :D

Och malin Angel, jag har bara en sak att säga..it´s gonna happen ;)


Jag e sugen på en tatto, men jag vill skriva nåt härligt och snyggt på kroppen och inte ha en tråkig bild på nåt..om dt inte e IFKs märke eller Brynäs :P

Kommentarer
Postat av: syrran

Lilla broder du kommer svimma om du gaddar dig... vet vet lika bra som jag att du e en fegis ^^

2010-03-15 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0