Sport.. Det bästa och det sämsta som finns...

Att förlora e verkligen den absolut värsta känslan som finns :(

Att förlora på detta sätt vill jag inte ens tänka på att göra. Men att ha en 3-0 ledning inför tredje perioden, tappa till 4-3 på 12 minuter e riktigt riktigt dåligt gjort, men starkt komma tillbaka till 4-4 men sen förlora i förlägningen 
suger riktigt hårt!! 


Jag förstår vad Tim Sandberg på bilden funderar på och allt sånt på bilden.Som typ vad hade man kunnat gjort bättre..  Sån tomhet i blicken och i skallen och man vill bara gråta typ..

Jag e jäkligt glad och stolt över hästens säsong och hoppas verkligen att flera av dom bästa spelarna stannar så dom kan fortsätta att bygga :)  och hoppas politikerna och folket i norrköping kan hjälpa hästen lite nu med pengar för det finns mer i norrköping än fotboll och sjukt överskattat lag som IFK Norrköping..


Imorgon kväll blir dt att träffa tränaren i Sonstorp, för jag kanske kommer bli utlånad dit och jag e riktigt sugen på den tanken. Men först blir dt en massa plugg o sen göra matte prov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0