En rätt tråkig torsdag!!

http://www.youtube.com/watch?v=j0Cb2DwKk1c


Sitter och lyssnar på världens bästa "mannen med den vita hatten (16 år senare)" och funderar på mobiltelefoner och om nya Sony ericsson och alla saker på den..

Symbian s60v5 terminal, 8.1 megapixelkamera med ansiktsavkänning och LED-blixt, videoinspelning i HD, tv- utgång, 720 MHz powerVR SGX graphics processor, 3.5 mm hörlurs utgång, 3.2" pekskärm, Fm-radio,inbyggd GPS- navigering, facebook- och youtube kompatibel, bluetooth v 2.1 med stöd för A2DP, stöd för trådlöst nätvärk, passningstid upp till 440 timmar, taltid upp till 13 timmar..

När man läser igenom allt dt där så är dt ju en riktigt grym telefon med diverse flashiga saker man verkligen(inte) behöver ;)
Men en sak slog mig kan man ringa och smsa med den, dt e ju därför man köper en mobil :P


Idag börjar hockey slutspelet  :D Brynäs- Djurgården och detta ska ses hemma hos min bästa Anna och Mattias och dt blir även blodpudding :D

Men innan dess så ska jag ta o hänga lite med min nya vän den roliga och iögonfallande Emma över en fika :D




Jag tycker även att alla som kollar in här borde skriva en hälsning, vem man e och vart man bor :)




Vill även säga grattiss till mitt egna lilla klappmongo på hennes födelsedag och att folk bara vill ha vanlig tårta ;)
Grattis även till min 20-årige lillebror idag också..

Kommentarer
Postat av: Klappmongot

Mer smörgåstårta åt folket ! ;D <3

2010-03-18 @ 13:53:22
URL: http://madeleinebirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0