Tove Styrke my god!!!!!!



Hon måste vara nåt av dt finaste sverige fått fram, hon har verkligen allt..underbar stil, gudomligt vacker, en lekfullhet i sin blick och ett underbart leende...


sitter och kollar på olika youtube klipp och gud vad jag vill gå på konsert alltså :)  helt vill jag gå på p&l nu idag om dom artisterna jag vill och hört ska komma :) bra känna människor i borlänge (L)


inte många dagar kvar till jul nu heller, men alltså den där äkta julkänslan finns fan inte och inte vet man vad man vill ha i julklapp heller, värdelöst att vara 24 och känna att man har dt mesta man behöver..men mamma hotar med att köpa ett nytt täcke åt mig *jippi* (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0