December!!!

jag har ingen julkänsla i kroppen alltså :P bara kallt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I måndags var man i ullared med riktigt trevligt sällskap måste jag säga :) dock vart man 4000 kr fattigare, men dt drabbar ju inte en rik kille som jag :)


Igår var jag på mitt livs första (och kanske sista) bandy match :P
Dt är fan ett konstig spel som går ut på 3 saker..
1.backen slår så långt han kan upp till forward
2.målvakten kastar så långt han kan
3. eller att en back/mittfältare tar bollen vid eget mål sätter fart på skridskorna och försöker dribbla igenom alla :P

kanske ta tag i städningen och tvätten :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var på tiden att du skrev nått nytt ;)

2010-12-11 @ 11:09:46
Postat av: Anonym

Tom jag har ju varit på en bandymatch men de e säkert 10 år sen.

2010-12-28 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0