välja dörr nr.1 lr dörr nr.2??????????

Hur klarade man sig utan smilegubbar när man var liten??  jag skulle inte klara av idag att skicka någon typ av meddelande utan att ha med en smilegubbe av nåt slag :P


Dt var sjukt skönt att få prata av sig lite skit ikväll och dt e jag dig väldigt tacksam för också :)
Känns som miljoner tankar i skallen just nu :(

Igår var jag på hockey, jag älskar hockey, mkt folk, underbart hockey sällskap hade jag också :)


Jag saknar min natt vän, men hon e i göteborg denna helgen och jobbar, så hon kan köpa sig en soffa jag ska sitta och dricka cola i sen :D (jenniferhakansson.com)

Kommentarer
Postat av: Lottii

Alltid skönt och få prata av sig :)



Hoppas du vet att jag finns oftast här på msn om du vill snacka :)



Min nya Erik Hassel är du.

2009-11-16 @ 00:00:45
Postat av: Anonym

jag håller helt med det du skriver där!!!!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 17:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0