Glass :D

Hur gott är inte glass? Jag älskar glass, finns inget godare att äta på sommaren :D Jag äter verkligen inte mkt glass på vintern så dt måste jag ta igen på sommaren sen :P

Och du sandra? jag är inget glassmonster!! :P

Men jag vet ju vad du är ;)

Idag har man jobbat, fan bara 2 veckor kvar, men vad har jag kvar att göra? typ 50 st lådor till siemens och S-solar..Inget direkt man längtar till :P

Sen var man ute på motorbanan idag också, aldrig varit där ute :P kolla på när min lillebror testade folkrace bilen inför festival i veckan och helgen i motala..
Motala är en vacker stad vid vattnet, där skulle jag kunna tänka mig att bo någongång :)

Johanna, visst hatar vi AIK mest av allt i hela världen? :D

Fan vad sur jag var igår :( förbannat att missa straff och allt, vi hade fan vunnit om hysen hade satt den... :(

Nää, nu blir dt nog mer glass :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Joo, du är det största glassmonstret i hela världen!! :D

2009-07-14 @ 21:42:57
Postat av: Johanna

Haha ja..hatar inget så mkt som aik!! Usch!

Kan ta och hänga sig lr nått:D

2009-07-15 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0