Fredag :D

Nice jäkla vecka man haft :D En massa jobb? :P, folkrace, käkat på o´learys 2 gånger, bowling och haft dt galet skönt :)

Man är fan lite stolt över sin lilebror, han är med i en tidning som heter bilsports Börsen..

Kolla efter den i affärerna och leta upp folkrace sidan och sen robin nilsson och hans nybyggda bil som han vann pris för :D

Dt gick tyvärr inget bra för han i torsdags när han försökte kvala in till finalerna på söndag i motala festivalen och imorgon så ska mamma köra och av dt man såg i förra tävlingen så kan dt bara bli bättre :P

Bowling är så otroligt skoj att spela och sen när brorsan bjuder på världens vurpa dt första han gör så är detta året räddat verkligen :D dt såg så otroligt roligt ut :P Och jag vann lätt oavsett om någon påstår nåt annat :)

gud vad jag hoppas på sol imorgon, vill bättra på brännan lite  :)

Man ska äta revbensspjällen på o´learys!! dt är så otroligt gott :)
jag var snäll och bjöd jesper(min 13 årige lillebror) på middag där tidigare i veckan, medans vi kollade på fotboll :)


Nää, nu blir dt sängen för en sån som jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0