I´m not calling for a second chance!!

Sitter här lyssnar på james blunt och snackar med pavis. Hon e så sjukt härlig och rolig att tjöta med :D

Igår var jag hemma hos mamma och käkade tårta för hon fyllde 46 år..fan tänk hon e dubbelt så gammal som jag själv är och hade redan vid 23 års ålder 3 ungar :P

Men min present till mamma var den absolut finaste hon någonsin fått sa hon och dt uppskattas ju :D

Asså dt e helt galet att dt e 2 dagar till lucia och mindre än 2 veckor till julafton, för jag har absolut ingen julkänsla so what ever någonstans och frågan e ju vad man får av "tomten" (dt brukar oftast vara min lillebror som stressar och slänger ut julklapparna till folket)

Min önskelista 2009!!

1.Bärbar dator
2.Pengar till en bärbar
3.vissa dvd boxar
4.INGA FLYTTA HEMIFRÅN SAKER!!!!!!
5.Kents skiva röd fast i deluxe versionen

Igår natt satt jag även och kolla på universitet i sverige som har just den linjen jag vill så gärna gå och vart skulle man helst vilja flytta till???

1.örebro (dt ligger närmast hem)
2.växjö (dom ringde ju redan i höstas och erbjöd mig, men just då hade jag annat på gång)
3.Göteborg (Sveriges bästa stad och älskar den)
4.Umeå (ligger ju så jävla långt bort och jag hatar kyla :P)
5.Dalarna (samma som med umeå :P)

Kommentarer
Postat av: fröken leksand

ojojoj vad är de jag ser där på 5:e plats???

2009-12-14 @ 22:49:46
Postat av: sandra

förrestan va snäll du är som ger din mor så fina presenter :) mig har du fortfarande inte sagt grattis till :P

2009-12-14 @ 23:10:49
Postat av: sandra

förrestan va snäll du är som ger din mor så fina presenter :) mig har du fortfarande inte sagt grattis till :P

2009-12-14 @ 23:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0