billerud cupen 2009



Här sitter man helt seg och ont i kroppen efter dagens cup i fotboll..

Vi var väldigt ofina och gick och vann den också :D efter straffar i finalen, där super simon var grym i målet på straffarna och jag fick snällt sitta och se på..men jag fick ju äran att lägga straff. men jag sög och missade hela målet :D

Men vi ska vara nöjda vi gjorde ingen toppen turnering och 2 st spelare till sjukhuset för röntgen men vi e bra och starka.. så nu e dt bara en turnering kvar och vinna :)


jag hittade denna bilden på en killes facebook...dt e våran match mot FFK som vi förlora dock(Finspångs Fotbollsklubb) och dt e fan jag längst upp där i den röda tröjan...

Kommentarer
Postat av: fröken leksand

Grattis till vinsten då!:D bättre lycka nästa gång som man brukar säga(med straffen). och de var väldans typiska att just huvudet skull va avkapat där.

2009-12-14 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0